Unilever Lipton Tea

Klantvraag

Lipton Tea heeft vele soorten en smaken aan thee in het assortiment. Deze variëteit wilde Lipton Tea graag laten zien en proeven aan bezoekers van de Horecava (horecavakbeurs). Niet alleen om gezellig een kopje thee te drinken, maar ook om de merkbeleving te versterken en orders te schrijven! Aan Fijnevent de vraag een stand/beleving neer te zetten die verleidt en aanzet tot actie.

Creatieve Vertaalslag

Ook hier gingen we samen met TasteMore aan de slag. We bouwden een open en eigentijdse stand, waarin het merk Lipton Tea wordt beleefd in haar DNA. De hele setting straalde ‘sophisticated veelzijdigheid’ uit: er zijn allerlei smaken en combinaties te maken, vanuit een sterke basis die draait om passie voor thee.

Impressive Impact

Lipton Tea was zeer te spreken over de opzet. Door de krachtige stand met veel oog voor detail, hebben de bezoekers een Lipton Tea beleving gekregen die 100% past bij hoe Lipton zich wil profileren.

van