De Graaf Logistics

Klantvraag

DGL bestond 100 jaar. Een mijlpaal, absoluut. Maar nog meer een bron van kennis en ervaring om klaar te zijn voor de toekomst. Want DGL is meer dan transport en opslag. DGL is logistiek regisseur! Om dit uit te dragen vroegen ze ons in het nieuwe hoofdkantoor een permanente experience te creëren, waar zowel relaties, medewerkers en overige stakeholders optimaal beleven waar DGL voor staat.

Creatieve Vertaalslag

Merk en mens verbinden is hier voor de volle 100% van toepassing. De historie met een rijkdom aan memorabele momenten als inspiratie voor de toekomst. Deze twee elementen laten samenkomen was de basis van ons creatieve plan en de uitwerking.

Impressive Impact

Ons doel was op innovatieve wijze laten zien en beleven waarom DGL dé partner of werkgever is. DGL was meer dan tevreden met het resultaat: “tot in detail is alles bedacht, op elkaar afgestemd en opgeleverd. In onze branche een vernieuwende aanpak, waarmee we laten zien dat we klaar zijn voor de volgende periode.”

De klant aan het woord

Robert van Wezel
van
DGL