Klantvraag

Het wordt een traditie bij EY: elke 5 jaar een topfeest! Bij 135 jaar pakten we groots uit met Armin van Buuren in de Ziggo Dome. Voor 140 jaar vroeg EY ons om iets nieuws voor de medewerkers en hun partners. Net zo spetterend, maar totaal anders. Passend bij de relatief jonge doelgroep, met oog voor inclusiviteit en diversiteit. “Verras ons!”

Creatieve Vertaalslag

Verrassen is ons vak, dus dat hoefde geen tweede keer gezegd te worden. We bedachten een eigen festival voor EY, met als thema ‘Exceptional You!’. Dit keer geen grote namen op het podium, maar een gevarieerd aanbod van krachtige belevingen en activaties. Op reis door vijf hallen in Ahoy, waar je zelf je favoriete keuzes maakt qua setting, entertainment en eten & drinken. Extra leuk: de koppeling met online vóór, tijdens en na het event.

Impressive Impact

Dit event bewijst dat ‘grote namen’ geen voorwaarde zijn voor succes. Deze reactie van een bezoeker zegt alles: “Ik was sprakeloos bij het zien van zoveel verschillende soorten entertainment en de moeite die gestoken was in de details. Zelfs de dames bij de ontvangst waren gekleed in EY-kleuren. Het is bijna onmogelijk om een event als dit te beschrijven als je het nog nooit meegemaakt hebt… een ‘exceptional evening’!”

van
EY